Eymonunannesi valla benim içinde bebeğim içinde çok zorlayıcı bı süreç oldu hala öyle ama ben artık alıştım galiba eskisi gibi panik olmuyorum korkmuyorum en azından biraz rahatlatiyo diyim çok çok aman aman bı faydasını görmedim ben kendi adıma konuşuyorum ama insan mecbur kalınca veriyo yani yapsın rahatlasın diye benim bebeğim doğduğundan beri bu süreci çok zor geçirmeye başladık aşırı aşırı gazlı bı bebekti reflusu vardı çok sancilaniyodu ne gaz kemerleri ne gaz patikleri aldım onlar biraz fayda etti bı sure sonra onlarda etki etmememeye başladı dediğim gibi hala çekiyoruz bu gaz kabızlık ve dişten biraz daha vakti var sanırım emekliyo parmağımı tutup yürüyo bı yerlere tutunup kalkiyo kendi kendine yürümeye başlasa rahatlamaya başlar diye düşünüyorum bakalım inşallah söylediğim gibi olur