4 ay 6 günlük bebeğim nerdeyse 2 haftadır tuvalet sorunu çekiyor. 2 gün önce sağlık ocağına gittiğimiz zaman hekim zeytinyağı sür vücuduna bağırsakları tembel iyi gelir demişti. Sürdüm ama 1 çay kaşığı da zeytinyağı verdim. 2 gündür hem sürüp hem içiriyorum. Ama içim içimi yiyor. Bir şey olmaz diyor annem. Bizim zamanımız da ne krem ne ilaç vardı sizi bununla büyüttüm ben diyor. Pazartesi doktor kontrolumuz var. Doktoruma da danışacağım. Sizce zararlı mı vermem