Dlnsbl Taze1mom ay gittim bugün aldılar bi köşeyi makasla kestirler diğer taraftakini tutup yavaşça çektiler. Öyle korkulacak bşy yokmuş ama insanın içi yine bi cız ediyor
beyoglu67 Bütün devlet hastaneleri ayni mi acaba ya Benim de ikinci sezaryen olacak devlette olcam bu sefer. İlki özeldeydi yapıştırma dikişti. Korktum simdi😢
beyoglu67 mavi61 teşekkür ederim cevap için Bi doktoruma sorayım ben onu ya bi dahaki sefer En azından kendimi ona hazirliyim🥲
Dlnsbl beyoglu67 sadece sağ ve sol tarafta azıcık ip oluyor hafif tel gibi. Onu koparıyor makasla ama hiç korktuğum gibi değilmiş ve gayet güzeldi devlette ben çok memnun kaldım
beyoglu67 Dlnsbl cok sevindim memnun kalmanıza. Ben de cok sevdiğim bi doktorumun takibindeyim o da olmasa hic güvenemicem maalesef Umarım siz gibi ben de memnun kalırım 😇