Dlnsbl Kızlar merhabalar, ya devlet hastanesinde sezeryan oldum 10 gün sonra gel dikişi açmak için dediler çok acıyor mu 😧🫣
Sunam Dlnsbl inan hisetmiyosun bile ben aşırı korkuyordum sadece 3 saniye sürüyor ipi çekip alıyorlar inanamadım hata sordum bitti mi diye doktor da evet deyince gülme tutu beni vallahi gözümde büyüttüğüm kadar değilmiş yani 🤣🤣🤣
Taze1mom Dlnsbl devlette normal dikiş mi yapıyorlar 😳 Hiç haberim yoktu. Benim ki yapıştırma olduğundan
Dlnsbl Sunam ay o kadar korkuyorum ki anlatamam, anneme diyorum narkoz versinler vala gitmem diye 🫣aşırı korkuyorum hatta diyorum bi kaç gün daha geçsin şimdi gitmeyeyim 😧🙁🙁☹️
Dlnsbl ciko34 ilk doğumum özelde olmuştı ben de açmadım dikiş falan ama bu sefer devlette oldum açacaklarmış çok korkuyorum o yüzden
Baharr_06 Benim doğumdan sonra sezeryan dikisim enfeksiyon kaptı 5.gunde hastaneye yattım ip dikisti 2 saniyede çekip aldı hiç hissetmedim yeni dikisim kalın ip ve tek tek di o çok zordu tek tek kopararak almisti
Dlnsbl Taze1mom ya dikişten kasıt sadece uçlarında bi tel gibi bşy var o. Yani sağ ve solda çok küçük bi parça onun dışında diğer tarafta yok dikiş
Reyhan34 Dlnsbl oraya dokunduklarında bile anlamıyorsun ben seseryan kötü geçti açıp diktiler 4 dikiş hissetmedim bile