Merhaba anneler👋 32 haftalık hamileyken göbeğimde başlayıp vücuduma yayılan kabarcık ve kaşıntılar oluştu. Kolestaz testlerin temiz çıktı. Cildiye uyuz dedi bence imkansızdı çünkü yaşadığım şehirde tektim eşim yoğun çalışıyordu son iki aydır dışarı çıkmamış yeni kıyafet vs almamıştım neyse ilaç kullandım uyuz ilacı asla fayda etmedi dahada kötü oldu. 37 haftalık doğum yaptım son ana kadar hala kaşınıyordum doğumdan çıktığım an hepsi geçti. Şimdi bebeğim 5 aylık genel anestezi ile sezeryan oldum son bir aydır bu kaşıntılar yeniden başladı, kabarcıklar o kadar kötü değil daha küçük küçük çıkıyor ama çok çok kaşınıyor ki özellikle geceleri. Uyuz olduğunu sanmıyorum bebeğim ve eşimde bir şey yok. Yeni bir randevu aldım ama iki hafta randevuma. Doğumdan sonra böyle bir şey yaşayan oldu mu normal mi acaba