Merhba doğumdan önce bende de vsrdı. Normal dopum yaptım ve dikişten dolayı tuvalete çıkamıyordum. Neredeyse böyle 2 ay geçti. Midem kötü oldu . Kocama eczaneden emziren anneler için lağma al. Çok canım yanıyor ağlıyorum her girdiğimde dedim. Lağmayı bir kere yaptım çok rahatladım. 2 aydır çok rahatladıkm