linahanimm sakın ameliyat olmayın, bunu bir doktor olarak söylüyorum . Görüp görülebilecek en büyük hemoroid sahiptim (2 santim) ameliyat önerildi ama genel cerrah arkadaşım ameliyat olursan şuan çektiğin ağrıyı 1 ay boyunca çekeceksin, evet düzelecek ama 1 ay ağrı çekmeye razı mısın dedi. Çok büyük olduğu için mecburen ilaç başlandı. Ayrıca proctolog merhem kullandım. 2 hafta bebeğimi yatarak emzirdim, asla oturamıyordum çünkü. 2 saatte bir sıcak oturma banyosu yaptım. Asla yemeklere baharat koymadık, bol su içtim, hazmı kolay şeyler yedim. Ve o kocaman hemoroid 1 ayda tamamen geçti. Herşeyi deneyin derim.