pinarozclk 61 ile hamile kaldım 73 ile doğum yaptım herkes doğumda birden 5-6 kilo gider diyordu(sezeryan oldum) doğumdan bir çıktım sadece 3 kilo gitmiş bebek zaten 3400 dü 😂 Diyet felan yapmadım zaten emzirdiğim için çok susuyordum bol su içtim oğlum 1 yaşında 52 kiloyum 2-3 kilo almak istiyorum kıyafetlerim büyük geliyor birde doğumdan önce bu kıyafetler bana artık olmaz diyerek çoğunu dağıttım 😂😂 göbeğimde minicik bir şey kaldı vücuda oturan bir şey giydiğimde kendini belli ediyor ve bu kiloları en son 15 yaşımda felan görmüştüm bende çok şaşkınım yani bünyeye göre değişiyor biraz bu kilo işi birde 1. Çocukta gidiyor 2. Çocuktan sonra kilolar kalıyor diyende çok sizin için daha çok erken likralı pantolonlara girebilmeniz bile büyük bir şey bence acele etmeyin anın tadını çıkarın kafanıza takmayın