Ben doğum yapalı 42 gün oldu, 10 kilo verdim 63 kiloda takıldım kaldım, hamilelik öncesi kilom 58di. Göbeğim var garip bi şekilde, böyle çok bıngıl bıngıl sallanıyo yağ gibi değil sanki karın kaslarım çok gevşekleşmiş de tutamıyo gibi. Basenlerim de şişmiş, hiçbir pantolonum olmuyo henüz😤