zzapln masal57 siz biraz fazla içiyorsunuz en azından azaltsanız daha iyi sanki yoksa sıkıntı olacaksa bi kaç tane içmeden bişey olmaz sanırım dikkat edin yine de
emreozdemir zzapln haklısın lohusalık gerçekten sıkıntılı bir dönem :/ ama sabredersen inşallah daha güzel günler gelecek :)
zzapln Berko ben içmek istiyorum da zaten 10 tane içmem normalde de günde 4 5 içerdim şimdi içsem içsem 2 falan içerim o kadar tiryaki değilim
Cactuswoman01 Sun_mom Sizi de tebrik ediyorum 🎀 Ne mutlu bu hislere, umarım herkes sigara içme hissi yerine bu hisleri tatmış olur 🥳
Mrysmg zzapln ben kullanıyorum iradesiz biriyim çünkü yanlış ama yapiyorum bu zamana kadarda bisi olmadi sukur hemsiresine sormustum zarat verir mi diye oda sutun tadini biraz değiştirebilir ama süt olusana kadar vucut filtreleme yapıyor felan demisti
Seda-50 Ben de içiyorum içtikten sonra inanılmaz pişman zzapln ben içiyorum ve içtikten sonra inanılmaz pişman oluyorum paket bitiyo bi daha almıycam diyorum ama icmeyince de çok sinirli oluyorum 🥺
Alerjikrinit zzapln ben. 1 yaşına kadar sadece uyuduktan sonra içerdim hatta bi ara içmedim 1 yaşından beri de 4-5 tane içiyorum. Zararını bilemeyiz süte geçiyordur ben en azından saatine dikkat etmeye çalışıyorum .
Alerjikrinit Cactuswoman01 bende hamileyken bıraktım bir daha baslamayacağım dedim ama maalesef 14 günlük lohusayken babamı kaybettim bu bitiklikle geri başladım bi başla bi bırak şuan içiyorum ama en fazla 5 tane oluyor toplam
Cactuswoman01 Alerjikrinit Öncelikle başınız sağ olsun. Bu tarz olaylardan kaynaklı başlanabiliyor tabi ki Rabbim başka acı göstermesin inşallah 🙏🏻
Dilekkkk19 Ben bebegim 8 aylik olana kadar icmedim fakat sonra sinir stres basladim günde 6 7 tane iciyorum bende bırakmak istiyorum olmuyo napcam oglum suan 16 aylik