zeyzeyy33 göbek bende de var maalesef doğumum depreme denk geldiği için kendime çok dikkat edemedim korse falan kullanmadım sonra da havalar ısındı yine kullanamadım daraldım bir ara 5 kilo birden verdim çok iyi gidiyordum ama şu an öyle bir iştahım açık ki geri 63 e çıkmışım :/ yüzmeye gitmeyi düşünüyorum ya da farklı sporlar evde ev işi ve çocuk bakımı ile gitmeyecek bence bu göbek 😀 ama dediğim gibi hani öyle kilolu görünmüyorum baktığımda doğumdan önceki halimle aramda pek fark yok gibi ay dünyaya bir bebek getirdik biz o kadar da olacak artık genç kızlara bakıyorum yani kınamak değil de benimki ne bileyim her yerleri sallanıyor ben genç kızken 43 kiloydum evlenirken 50 kiloydum 29 yaşındayım etrafa bakınca kız maşallah sana çocuk doğurdun yine giderin var diyorum siz de öyle diyin 😅😅