zeyzeyy33 diyetle zor oluyo ama yaşam tarzını değiştirirsen verdiğin kilolar da kalıcı olur ekmeği tamamen bırakmak gibi yemekle şekerli gazlı şeyler içmemek gibi, akşamları 7 den sonra yemek yememek gibi. Aç yatan yok kalkar derler bunları yapınca fazla kilolar kendiliğinden gidiyo benim 17 18 yaşından beri düzenim bukilo problemim yok çok şükür