Noname21
Valla hiç acımasız olacak bir durum söz konusu değil. 20 tl ile kimse batmaz ne de zengin olmaz orası ayrı tabi. Ama ben vergi veriyorum sen neden benden alıyorsun o vergiyi böyle seylerde kullanmayacaksan. Ee bizde vergi vermeyelim vergi kaçıralım o zaman Silivri’den yazarım 😂