calikusuu Leylazra Kızılay Filistin Özgür olsun diye değil insani yardım kampanyası başlattı. İsrail insan haklarına aykırı olarak elektrik su ve gazı kesiyor, insanlar zor şartlarda kaldı hastanelerde elektrik yok. Kampanyanın amacı bu.
Leylazra EmineYilmaz evet hatta ilk savaş uçağı ile gitti hala devam ediyor.Burada yazmak uygun mu bilmiyorum ama öyle isede kaldırmamalarını rica ediyorum. 2868 FİLİSTİN yazıp göndermeniz durumunda 20 tl bağış yapmış oluyorsunuz.🤲🏻
Birprenscik calikusuu tek elektrik su kesmiyormus fosfor bombası ariyorlarmis oksijenle temas etti mi patlıyor cigerlere indi mi cigerleri yakiyormus
calikusuu Leylazra Başlıkla içerik uyumsuz o nedenle yazdım. Kızılay’dan telefonlara mesaj geldi yardım kampanyası için.
Bedis- Minikkusuumm Ah keşke yaptığımız yardımlar oralara gitse ama eminim ki gitmiyor. O yüzden dua etmekten başka yapacak bir şeyimiz yok
Bedis- Cikoleyla İyi yap ne diyim banane. Ben de sadece hatırlatma yaptım 😂 aklınız da bulunsun diye hahahah
GezginPaNDa Ah Filistin ah eyine güvenip de İsrail’le Savaş açtın . İsrail çok acımasız bir düşman, seni mahvedecek
3cocukluananingunlugu GezginPaNDa Allaha güveniyorlar ilk değil bu kadın erken çocuk yaşlı yıllardır savaşıyorlar ve o israil denen örgüt kundaktaki bebekten bile korkuyor çünkü biliyor kigün gelecek yok olacak
Noname21 Leylazra kızılay orayabyardım göndermez kaldı ki oraya yardım gidebileceğini düşünmüyorum İzin vermişler bir uçak inmiş ikinci bir uçak inmez zaten Filistin de insan kalmadı çıkabilen çıktı sabah gösteriyorlardı Ürdün’e geçiyorlar
Bedis- Noname21 Hayır işin komik tarafı sen onlarca kişiden vergi alıyorsun hala bizden para istiyorsun. Git o vergilerle yap yardımını. Biz olmasak yardım yapamayacaklar herhalde. Yoksa herkes yardım yapar zaten insanlara bunu anlatamıyorsun
Noname21 Bedis- o aklıma geldi de yazmak istemedim acımasızca olur diye düşündüm yangın oluyor yardım yağın deprem oluyor yardım yapın E sen bizden neden vergi alıyorsun bazen vergi kaçıranlara hak veriyorum
asmedomom Bence 6 subat 2023 ten sonra kizilay bitti. Allah zorda kalan masum insanlarin yardimcisi olsun.
Bedis- Noname21 Valla hiç acımasız olacak bir durum söz konusu değil. 20 tl ile kimse batmaz ne de zengin olmaz orası ayrı tabi. Ama ben vergi veriyorum sen neden benden alıyorsun o vergiyi böyle seylerde kullanmayacaksan. Ee bizde vergi vermeyelim vergi kaçıralım o zaman Silivri’den yazarım 😂