tultanhanim
Hepsi nasılda düzene giriyor aslında boşuna dertlenmişim diyor insan geçmişe bakınca. Bizimde gaz sorunumuz azaldı gibi çok şükür. Doktorumuz boyu kilosuna göre daha hızlı ilerliyor dedi bize de. Doktor bize direkt doğum kilolarımızı sordu. Benim eşim 5 kilo doğmuş ben 2 kilo doğmuşum, şuan eşim asla kilo alamıyor 65 kilo güzel yemek yer fakat alamıyor. Sanki o 5 kilo doğan bebek eşim değilmiş gibi doktorumuzda çok şaşırmıştı. Bazıları da tam tersi oluyor zayıf doğup yetişkinlikte kilo vermeye çalışıyor dedi. Anne olarak bir an önce kilo alsın büyüsün diyoruz ama sonra büyüyünce de küçüklüğünü özlüyoruz. Annelik tam bir delilik 🤷🏻♀️