Oğlum 36+3’te 1630 gram olarak doğdu. Fakat hamileliğimde 4 hafta gelişim geriliği vardı ve 32 uyumlu olarak doğdu. Şimdi kronolojik 4 ay 7 günlük ve 4 kilo bana çok az geliyor normal mi ? Bu aylarda bu kadar az kilolu bebeğe hiç rastlamadım. Görenler yenidoğan sanıyor ve canım çok sıkılıyor. Anne karnında gelişim geriliği olup da bebeği sonradan kilo alan anneler var mı acaba ?