Aslananne1
Biz de 0 ekran yasiyoruz, kizim 20 aylik.
Isaret parmagini gec ogrendi, daha dogrusu ben gec ogretmis olabilirim.
Yasitlarindan daha ileride, her konuda.
Ben dogdugu gunden beri kizimla yetiskin gibi konusurdum.
Tek basima ilgilendim hep, bi donem annem de cok yanimdaydi ama,genel olarak babasini pek gormeden bjyudu.
Acaba neden konusmuyor diye kendi kendimi yerken,
birden acildi dili😅
Goz kontagi pek yoktu, yani bu da kisiligi, cunku durdugu yerde durmuyor.
Oyle oturup kitaplar hic okuyamiyoruz, cunku cok hareketli, 1 dak.gibi kisa suruyor hep gelisim uzerine olan aktivitelerimiz😅
Su an otzm suphesi adina hicbir soru isaretim yok.
Dil gelisimi icin doktora goturebilirsin, ama kendini de bebeni de otzm hususnda yorma.
Zaten daha net teshis konabilmek icin bile cok erken
Sen acele etmeden sakinca egitimlerine devam et.