16 aylik kelime sayımız hiç yok sayılır arada mama dede diyor ama bazen bunları babildama şeklinde söylüyor ismine bakıyor ama işaret parmağını kullanmıyor bisi isterken o tarafa doğru bakıyor ve ağlıyor öyle belli ediyor ben işaret parmağımla bisi gösterdiğim de bakmıyor, 4 aylıktan beri çığlık atıyor hep ara ara, heycanlaninca sevinince oturur pozisyonda ayaklarını birbirine sürtuyor, alkış yapıyor, çak yapıyor bir ara bay bay yapıyordu onu unutmuş yapmıyor, ce e oynunu seviyor kendisi de yastığı alıp saklanıyor, perdenin arkasında saklanır oynar, yürümüyor daha ama son 2 haftadır babasıyla karşılıklı gel gel yaptığımız da 6,7 adım atıyor Allah aşkına biriniz bsii desin otizm olabilir mi içim içimi yiyor 😔😭