Belma26 bizimki çok hıçkırıyordu, her hıçkıtdığında midesi genişliyor, kustuğunda fazlasını çıkarıyor, geğiriyor doymuş diyordu Anne ler falan. Yüksek sesli geğirmesi, hıçkırmaso, kusması bunlar hep reflüden iş. Alerjiden reflü oluyormuş. Ama galiba belirli bir aya kadar reflüye çok bişey yapmıyorlar. Bizim ki ek gıdaya geçtikten sonra anladık. Alerji testi yaptık, alerjisi olan şeyleri yemeği kestim ona da vermedim. Bi de reflü şurubu kullandık. Bir doktoruna sor istersen o ayına göre yönlendirir seni.