Kızlar bebegim 3 aylık oldu bugün , 3 aydan sonra rahatlarsın diyorlardı iyice huyu değişti bebeğimin , yaklaşık 2 haftadır emmek istemiyor kucakta zıplayarak hoplayarak emiyor uyuyor diger türlü ağlıyor sadece, sadece geceleri uyku sersemi emiyor o kadar , bu geçici bi durummu gerçekten psikolojim bozuldu