1905burkiyy Ahsen_seda00 bunalmaz mı insan ne dışarı çıkabiliyorsun ne bir insan evine gelebiliyor bunlar böyle iken
1905burkiyy Ahsen_seda00 geçen ay tartıldıkğımız da yani üç aylıkken 6800 idi 4 aylıkken tartıldık 7100 boyunda şöyle di de unuttum inan
burnumageliyoduslkmsn Ahsen_seda00 sağlık ocağı başlat dedi dün bebe bisküvisi yaptım kendim suyal ezip verdim çok az yedi çorba yaparsam tattiriyorum çok çok az reçel falan emzik tutsun diye verdim verilmemeliymis ama ebe ver bişey olmaz dedi
Ahsen_seda00 burnumageliyoduslkmsn emzigi aventin düz damaksızdan al trendyolda ikili satılıyor benimki ne ilk onu verdim direk tuttu %80 bebekler tutuyormuş aventi cici bebe hünmapınkinimi verdin mamayla karıştırınca daha faydalı oluyor diyolar ablam öyle yapmıştı
burnumageliyoduslkmsn Ahsen_seda00 tuttu canim inanmazsin dün gece tuttu hem de Mememi çok disledi damagiyla dedim demekki diş geliyor verdim emziği tuttu pahalı avent tutmuyor kızımın ruhu Fakir 🤣🤣
Ahsen_seda00 burnumageliyoduslkmsn bizimde yakında ayakkabılar delincek ahsen herşeyin en pahalısını seviyo diger türlü yapamıyo 🤦♀️😂
burnumageliyoduslkmsn Ahsen_seda00 bende pahalı sağlıklı aldım belediyenin verdiğini tutuyor işte neyse sağlıkla buyusunlerde