QueenMommm Rwerdst kapatıp açınca daha çok yakıyor diyorlar doğru mu acaba bende gündüz 35 yapıyorum geve 40 45
Rwerdst QueenMommm ya geçen ay 0 geldi. Ama 1 hafta sıcaksa 2 gün soğuk oluyor 😂 2 gün içinde durmadan yakmak saçma 😂😂 zaten yakınca 40 ta yakıyorum en düşük ayarda. Evim sıcacık oluyor
Birminikaslan QueenMommm tokatin Bi dağ ilçesinde 😃😃 benim hiç pikem yok mesela neden çünkü hiç yaz gelmiyor 😃😃