QueenMommm İstanbul’da yaşıyorum sabahları çok soğuk oluyor ev sabah açıyorum akşama doğruda kapatıyorum gece sıcak oluyor çocuğun odasının kapısı yarım kapatıyorum 2tog uyku tulumuyla yatırıyorum zaten şuanlik bu şekilde ilerliyorum 1ay sonra temelli yakmaya başlarım herhalde