venivjdjo ben düzeleceğine inanıyorum. Evet başta hatalar yapmışsınız ama hatanızı fark etmişsiniz. Ekstra eğitimlerle, sosyal etkinliklerle düzelebilir. Çok üzüldüm, keşke böyle olmasaydı ama şu an size kızsam da zamanı geri alamayız. Geleceğe bakalım. Asla tv izletmeyin, 30 sn bile bu saatten sonra. Hep dışarı çıkın sosyalleşin. Farklı oyun gruplarına gidin. İstanbuldaysanız bir sürü yer önerebilirim