Yorumunuz o kadar doğru ki hele bu kısım. Burada çoğu anne serzenişte bulunmadan önce ilk başta tek bakıyorum diyerek başlıyor söze
Arkadaşlar hepimiz zaten bebeklerimize bakmak için doğurmadık mı. Tamam anlıyorum destek istemek çok doğal bir şey yoruluyoruz robot değiliz. Ama lütfen bahaneniz bu olmasın
venivjdjo
Sizde en azından hatanızı anlayıp çaba gösteriyorsunuz bir şey diyemeyeceğim. Ama sizinde destek almanızı öneririm keşke daha önce alsaydınız belki şuan bu kadar zor durumda kalmazdınız🌼