pinkooo_02 isufumveben evet yüksek yani yigenimin 9 du yatış verdiler size nasıl yatış vermediler anlamadım siz vi antibiyotik başlayın beklemeyin baktınız ateşi 3 gün boyunca düşmüyor tekrardan götürün
Mksc pinkooo_02 o belli olmuyor benim çocuğumun temmuz ayında 45 di 3 gün yatırdılar geçen hafta 65 olmuş doktor çocuk daha fazla gerilmesin diye iğne yazdı dışarıdan telefonla takip ediyor dün tahlil yaptırdım 9 a düşmüş çok şükür
Mksc isufumveben antibiyotiğe başlayın bir kaç gün içinde şikayetleriniz azalırsa işe yaramış demektir yoksa kendi doktoruna da gösterirsiniz
pinkooo_02 Mksc geçmiş olsun sanırım doktordan doktora değişiyor bu durum yani 9 çok yüksek değil direk yatış verende var şurup yazıp eve gönderende var peki sizin bebeğinizin neden bu kadar crp si yüksek çıkıyor çok geçmiş olsun
Mksc pinkooo_02 benim çocuğum 4 yaşında yüzde 80 e yakın oranda geniz eti var yani büyük muhtemelen o mikrobu tutuyor ve tekrarlayan enfeksiyona neden oluyor diye düşünüyorlar
Sehnaz56 isufumveben benim kızım doğduğu günün ertesi gününde kanda enfeksiyondan 10 gün yoğun balkonda yattı ve crp 6 çıkmıştı ve 10 gün boyunca antibiyotik aldı bence başlayın beklemeyin
Sehnaz56 isufumveben hayır söylemediler ben hamileyken idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim belki ondandır diye düşünüyorum
belinay0316 isufumveben bebeğiniz nasıl şu an benim kızımda 3 aylık atesi çok yükseldi kanda enfeksiyon dedi antibiyotik verdi siz toparladıniz mi çok korkuyorim
isufumveben belinay0316 antibiyotik kullandık bir daha yükselmedi çok şükür, ihmal etmeyin ateş bir anda yükseliyor Allah korusun