Merhaba arkadaşlar, bu akşam bebeğimi uyutmadan önce gazını çıkarırken fwzla sıcaklık hissettim, gün içinde de hissetmistim ama emzirirken temastan dolayı diye düşünüyordum neyse atesini ölçtüm 37.4 çıktı
Yarım saat içinde birkaç kez daha ölçtük 37.2 ile 37.6 arasında değişiyordu. Dün banyo yaptırmıştım omceki gun de dışarı çıkmıştik hava soğuk sanarak 3 kat giydirmistim ama hiç ruzgar dahi yoktu.
Kan tahlili yapıldı kanında enfeksiyon çıktığını antibiyotik almasi gerektiğini söyledi doktor. İnsandan bulaşan bir durum olduğunu söyledi doktor ama bizim evimizie cok nadir yabancı gelir. Acaba bu durmu yaşayan var mı nasil bir yol izlediniz ben bu gece atesini takip edip yarin gecmezse başlamayı düşünüyorum. Hastanede fitil verdiler bu arada eve de yazdi doktor.
Acaba diyorum çocuğu üşüttum mu dışarı çıktığımda terledi sonra soğudu falan mi
Çok cok üzgünüm bebeğime bakamadim…