BeyzaKeles ne zamandı tam hatırlamıyorum ama hamilelliğimin ilk aylarında falandı. Daha önce dış gebelik geçmişimde olduğu için korkmuştum. Ama bi sorun yoktu şükür öyle kanamalar olabilir demişti doktorum. Eğer sağlıklı bi bebek olacaksa 9 ayda kanama olsan ona bişey olmaz ama sağlıklı değilse kanama olmadanda her şey olabilir demişti doktor.bir kaç ay progestan kullandım fitil olarak kanama falan geçti.