BeyzaKeles Kızlar gebeliginizde yerleşme kanaması yaşadınız mı? Yaşayanlar, nasıl oldu ne zaman geldi..
kerimannesi BeyzaKeles bn 1 düşük yaptıgımda yaşadım sonra diger hamileligimde şuan da hamile oldugum dan şüpheliyim yaşamıyorum günüm geçti sadece açık pembe ve koyu kahve renginde oluyo çok hafif oluyo
1gulceninannesi BeyzaKeles 6 haftalık falandım peçeteye 3 5 damla pembe geldi. Baya korkmuştum ama devamı gelmedi.
haticeyyy BeyzaKeles benim iki gebeligimdede oldu hatta ilk gebeliğimde adet oldum sanmıştım hiç yerleşme kanaması olarak bilmiyordum zaten çok az gelmişti adetimden 3 gün önceydi çok sürmemişti ☺️
BeyzaKeles kerimannesi benim de 3 gün gecikti bugün kahverengi sadece peçeteye biraz geliyor aklıma takıldı
Elaaras Gebeligimde oldu. Adet gunumden 1 hafta fallan önceydi sanırsam. Kahve rengi yapışkan bir siviydi. Hatta adet oldum sanmıştım
sebnem Elaaras merhaba benimde daha 8 gün var hamilelik bekliyordum bu ay ama babam 1 gece önce rahatsızlandı bugünde kahverengi koyu akıntıdan sonra kanda gelmeye başladı yerleşme kanamasımı yoksa üzüntüden mi oldum anlamadım sizinde önce gelmişte görünce yorumunuzu yazmak istedim
kerimannesi BeyzaKeles test yaptınız mı bn salı günü ysptım negatif çıktı eşim yapma test diyo ama belirtiler var
Elaaras BeyzaKeles adetime 1hafta ya da 5 gün kalmıştı. Erken adet oldum sanmıştım.jahverengi bir akintiydi.
emreozdemir BeyzaKeles 2-3. Haftalarda olur ama olması şart değildir :) gebelik testi daha güvenilir sonuç verir
Busraaa92 BeyzaKeles evet yaşamıştım damla gibi gelmişti birdaha gelmemişti çok şükür sağlıkla doğdu miniğim
1anne1bebek___ BeyzaKeles yerleşme kanaması diye bir şey yookkk arkadaşlar kim uyduruyor bunları anlamıyorum hiç bi doktor söylemiyor böyle bişey🙅🏼♀️
BeyzaKeles 1anne1bebek___ gebeligimi ögrenmeden 2 gün önce kanama yaşadm adet değildi ne o zaman söyleyin doğrusunu öğrenelim
1anne1bebek___ BeyzaKeles kese oluştuktan sonra her gebelikte yaşanabilecek bazı kanamalardır bunlar kese içinde veya dışında oluşuna göre de ciddiyeti değişiyor bende yaşadım böyle birşey doktor kese dışı kanama olduğu için önemli değil dedi bir kaç hafta içinde geçiyor bunu senin kendine dikkat edip etmemen de etkiliyor
delirmeceler BeyzaKeles 2 defa yaşadım biri 8.haftada birisi 16 haftada 16 haftada olanda kan uyuşmazlığı iğneside yapıldı bana
1anne1bebek___ delirmeceler yerleşme kanaması değil işte o canım ayrıca 16.haftada da yerleşme kanaması olmaz öyle düşünüyorsan düşük riski olabileceği için