Sedaauykucu aynısını banada diyolardı hatta bırak yaşını doğdu her gelen bi önceki gününü aricaksın diyordu. Hiçte aldırış etmedim günler geçti oğlum 1 yaşında yürüyor bazı tekli kelimeleri söylüyor ( gitti geldi bitti cıs pis baba anne dede teyze vs.gibi) gün geçtikçe anlaşılması ne istediğini bilmek oyunlar oynayıp birlikte işleri yapmak daha da keyifli hale geldi öyle diyenlere ben büyümesinden her anından zevk alıyorum diyorum yada evet öyledir deyip geçiyorum bence sende he he de geç emin ol aşırı güzel oluyo bide ben şöyle düşünüyorum doğurup kenarda süs bebek gibi dursun isteyenler var bebelerin gözü açıldıkça rahatları bozuluyo ondan diyolar diye düşünüyorum 😂😂