Sevgili bebesi yürüyen anneler, bugün size deneyimlerinizi sormak istiyorum 😍 benim bebiş 13 aylık henüz yürümüyor biraz tembel. Yürümesine heves ediyorum ama kimle karşılaşsam ayy yürüyünce çok zor en iyi zamanlar diyor. Yani suanda da tutunarak her yere tırmanıyor gözüm üzerinde sürekli kafasına bisey düşürmesin veya kendi düşmesin diye. Daha zor olan nedir :) Merakımla birlikte böyle bir sohbet başlığı açmak istedim ❤️