knci_18 yok şükür o kdr ağlama falan yok bizimkinde. Ben mukuslu kaka, mamasını içtikten sonra böyle gaz geliyor gibi gerinme ağlıyor ama bağora çağıra uzun zaman değil. Gece hele hiç ağlamıyor. Mamayı içip dalıyor geri uykusuna. Gaz problemimiz var. Sürekli ıkınıyor. Kakasını bazen gürültülü bazen normal yapıyor. Ama kilo alımı falan iyi bebeğimin. Belki ben abartıyorım. O kadar sıkıntılı bir bebek değil. İlk bebeğim tecrübesizlikten yaşıyorum belki de bunları