Biz 33 günlük olduk dün doktora gittik gitme sebebim fışkırır tarzda kusma, mukuslu kaka, yüzünde kırmızı izler aynı anda olmaya başladı doktora alerjiden şüpheleniyorum dedim alerji birimine yönlendirdi çok minik olduğu için test yapmayalım dedi sadece diyet verdi birde çok kötü tatlı ve kokulu mama verdi bebeğim onu hiç almadı ağzında bekletip kusuyor memeyi 5 dk emiyor hiç bir zaman 6 dk olmuyor ne yapacağımı şaşırdım nasıl aşacağımı bilmiyorum