neolmusyaani pes etmezseniz sabırla beklerseniz geçiyor biz geçirdik şükür çok zor stresli bi süreç ama geçici bi süreç inanın ki onu emzirmek o anı yaşamak muhteşem bi duygu bundan mahrum kalmak istemiyorsanız sabredin bolca ten teması ama asla ısrarcı olmayın bu onu daha da iter teklif edin istemezse ısrar etmeyin uykuda emiyorlar zaten öyle besleyin ben gündüzleri kucağımda göğsüm açık uyuttum günlerce o kokuyu duyunca dayanamayıp emiyorlar zaten allah sabır versin inşallah🥰