Aaayysseee senvarsan ay ne alaka ya zayıflıkla kafayı bozmuş bu insanlar vallahi,benim bebeğim 2.700 doğmuştu çok minnak ve zayıftı ama 7.gunde düştü göbek bağı çok şükür,doktora götürün yada sağlık ocağına düşmemesinin sebebini öğrenin onlar yardımcı olur
Zeliff senvarsan benim kızım 17 günlükken düşürdü. Ayrıca doymadığını düşünüyorsanız mama verin eşinize ne ki bundan🤦🏻♀️
DorukSeyda senvarsan ben hastaneden gelir gelmez yıkadım göbek deliği düşene kadar her gün yıkadım 5. Gününde düştü göbek bağı
Oburiks senvarsan Tam 10. Günde düştü Kulağına ezan okuyacaklardi altını almak içi açtım baktım düşmüştü
Bett1 senvarsan ilk oğlumun 6. Günde düştü 2. Oğlumun 12. Günde düştü. Kgla bence ilgisi yok 12 günde 1 kg almıştı