senvarsan annesi bebekler koku almak içinde emer, gazi vardır emer, sıcaklar/üşür emer. Aynı sebeblerdende ağlar. 3 4 bez bira az. Bezi çok mu dolduruyorsunuz degstirmiuosunuz yoksa gerçekten 3 4 bez m çıkıyor? Bezlerinin üzerinde şerit oluyor sarı, o maviye dönünce bez doludur. Yani doymuyo olabilir, memeyi kavrayamadigi için gaz yutuyor ondan agliyo olabilir. Emzirmek biraz tecrübe istiyor zamanla öğreniyor insan. Asla sütüm yetmiyor şeklinde b düşünceniz olmasın. Maşallah bol bol sütüm diyin her bir bardak su süte dönüşüyor diye düşünün bol su için psikolojik olarak kendinizi kodlamayin doymuyor diye. Yinede aklnizda soru varsa saglikciyla görüşmeniz daha doğru olur. 15gunluk bebek sarılık olmasın varsa eğer daha sık emzirin 2 saati beklemeyin