Busrahafsa 9 gün oldu aşımızı olalı, 2 bacağından yapıldı. Ne ateş ne huzursuzluk ne başka bir şey olmadı. Her çocuk bir değildir, başkalarını dinlememenizi öneririm. Gitmeden ateş düşürücü falan vermeyin, doktorlar asla önermiyor. O an ağladı geçti benim kızımda. 2.ay aşımızda da öyle olmuştu. Belki sizin bebişinizde öyle olur, önyargılı ve korkuyla gitmeyin, Allahın izniyle bir şey olmaz inşallah 💕