kader03 Ay bende korktum şimdi bebeğim 27. Günündeyiz 4.300 kg 51 cm doğdu sonra 4.100 kg oldu 3 günde 4.400kg oldu hastanedeyken almaya başladı 15. Günde 4.600 kg oldu 53 cm boyu Dr da ebelerde çok iyi sadece emsin dedi emiyor saatlik
Tugcetitiz tugcecet gayet normal canım benim ki de 3.130 doğdu bir aylıkken tam 4 kiloydu ve sağlık ocağındaki hemşire de çocuk doktorumuz da gayet iyi dedi sen sıkma canını 2.ayında da en az 600gr alması gerekiyor eğer sadece anne sütü ile besleniyorsa tabi
Bibebek_ Ea_annesi çocuk sağlıklı olduktan sonra niye böyle koşullandırdınız ki bu boy kilo meselesini
Ea_annesi Bibebek_ ben kosullamdm doktorlar koşullams buna göre karar veryorlar en azından benm doktorm oyle
tefe tugcecet benimkinin iştahı açık çok şükür her meme verdiğimde alıyor ve ben bıraktırmadan bırakmıyor emzirme pozisyonu çok önemli ben bebeğimin bir kolun koltuk altımın altına alıyorum ve sırtımın arkasına iki yastık koyup bebeğimin yüzü bana bakıcak şekilde koyuyorum memeyi iki elimle büküp ucu damağına gelicek şekilde yerleştiriyorum ve her ağladığında öncr sakinleştirip öyle memeyi veriyorum
tugcecet tefe mesela rastgele meme mi veriyorsunuz yani meme ayrımı yapıyor musunuz , kaç dakika emziriyorsunuz , her emmede iki memeyide emziriyor musunuz