tugcecet canım bebeğin 600 gr almış, aslında normal ama hani altına düşürme daha fazla emzir demek istemiş. Hiç sıkıntı yapma normaldir böyle şeyler, kilosuda gayet iyi. Sen yine saatte bir emzir, bir ay sonraki kontrolde bakarsınız. Çiş sayısını falan takip edebilirsin ❤️