gkyzkrhn ben cocuk gelisimi, pedagoji alaninda cok cok cok fazla kitap okudum. Bu kitaplarin cogunun yazari, dunyaca unlu , bu alana kendini adamis, akademiler kurmus, 20 yillik arastirmalarin icinde olan , binlerce cocugu aileyi gozlemlemis onemli isimlerin kitabi. Kafama gore kendi dusunceme gore degil, tamamen okudugum veriere gore soyluyorum ki, normal. Cok cok normal. Elbette kimi vakalar, davranis bozukluguna girer. Cocuk oldugu icin degil, yasadigi bir rahatsizligin sebebi olarak bagirip cagrip yerlere yatiyor olabilir. Kastim bu degil. Eger dediginiz gibi bu davranislaro normal olmasaydi, her cocuk yetiskin gibi davranirdi.