Themhrmom Kumsallbsk 2 türü var molfixin. dedginizi bende kullandım üzeründe yeni nesil yazıyo bende memnun kalmadım. Tekrar aldım ancak eski paketten sipariş verdim ondan hep memnundum. Alacaksanız üzerinde yeni nesil yazmayandan alın
Mamaaaaa Themhrmom eski paket fotoğrafı koyup yeni paket yolluyorlarmis o yüzden en yeni yorumlara bakmakta fayda var
Mamaaaaa uykucukoalaa idareli kullan diyesim geldi 🥲 bende ne yapacağımı şaşırdım cidden pure and softta mavi pakette yenilenmiş İkiside sızdırıyormuş malesef herkes yorumlara yazmış çocuğum kaç gecedir ıslak uyanıyor her tarafı çiş diye. Bir marka kendini nasıl bu kadar rezil edebilir
uykucukoalaa Mamaaaaa ay inanmıyorum ya çok saçma cidden neden bozuyolar anlamıyorum birkaç tane daha alayım o zaman daha bulamam gibi 😬
Themhrmom Mamaaaaa ben yeni siparis verdim trendyoldan eski paket geldi. Bilmiyorum yasayan varsa ama yeni nesil yazan daha uygun fiyatlı
Mamaaaaa uykucukoalaa evet evet bulursan eski paket mutlaka stokla üzerindeki fotoğraf değişmiş zaten anlarsın eski yeni
Mnli Kumsallbsk prima kullamıyorum oğlumda da prima kullandım haksızlık olmasın diyorum ama gerçekten çok pahalı bugün trendyolda sleepy 2. 1 ₺ kampanyası vardı hala vardır bakın isterseniz ben denemek için aldım 2 paket gün içinde prima ile değiştirerek kullanmayı düşünüyorum
AngelMotherr Mbrre migrosta 28li 98 tl 5 no pahali geldi bana sanki e bebekte 2. Yüzde 50 diyor ama bakarmisiniz
Mbrre AngelMotherr migrostaki pahali Bende baktım e bebekte daha ucuz indirimi bilmiyordum ama teşekkür ederim
AngelMotherr Mbrre ya dimi 500 den 345e düşüyor ama bize pişik yapti yaaaaaaa tekrar edermi ki krem sürdüm of ya
Makbule48 Ilk günden beri sleepy bio natürel kullanıyorum ne sizdirma yapti maşallah ne de alerji pişik çok memnunum oğlum 16 aylik oldu diğerlerine göre evet biraz pahali ama evlat için değer mi değer
Mbrre Cankuzuannesi erkek şuan 13 aylik gece prima kullanıyorum gunduz goon hiç sızdırma yapmadı bizde
Mbrre AngelMotherr bir beden büyüğünü deneyin bazen küçük geldiğinde de olabiliyor bebekten bebege de fark ediyor sleepy çok tasiriyordu bizde de