Merhabalar ben kızıma sleepy kullanıyordum. Molfixe geçtim aldıgım bezin içi mavi renkti emilimi çok güzeldi. Sonra bime geldi aynı marka aldım bezin iç kısmı beyaz çıktı. Emilimi çok kötüydü. İçerikleri farklı çıkıyor hep. Başına gelen varmı Hangi bezi önerirsiniz sızdırma yapmayan