tatlisert Sakura-chan benim ki 10 aylık babama özellikle sor dedim babamda sormuş 1 yaş aşıları önemi alındı diye onlarda bize öyle bir Bilgi gelmedi demişler 🤷🏻♀️
Sakura-chan tatlisert banada sağlık ocağı 9 aylıklara yapıcaz dedi belki 10 aylık olduğu için aramamışlardır yada gün hesabı yapıyorlardır
Drysmsn Bizim de komşunun bebeği kızamık olmuştu daha 6 7 aylık bebek bende oradan duydum ilk demek ki yayılmaya başlamış 😣
Fs10 Evet benim kızımda 7 aylık son aşısını yaptırmaya gittiğmizde 9. Ayda kızamık aşısı yapılacak dediler. Salgın olduğu için bakanlık aşı takvimine eklemiş 9. Ayda yapılacakmış
Bonsy 9-12 ay arası bebeklere sadece Kızamık aşısı yapılıyor 12. Ayda kızamık kızamıkcık kabakulak(kkk) yapılacak.sadece türkiyede değil Dünyada salgınlar basladı Mültecilik vs sebebiyleztürkiyede 3.000 e yakın yeni vaka görülmüs suan 2019 itibariyle.
Bonsy Deletedmom123 yazı il sağlıklara gidiyor il sağlıkların aşı temini değiştiği için hastaya dönüs zamanı farklı oluyor
Bonsy Bir aşıdan 10 doz cıkıyor dolayısıyla 10 bebek bir araya Getirilip yapılıyor. Çağırılırsanız gidin zamanında sonra problem yasarsınız