LiYaRzuU Şükürler olsun ki hiç bir aşıda ateş yaşamadık ama bunda sanki 2.gün biraz ateş oldu gibi.Dikkat etmenizi öneririm tabii ki 3 gün. Size de bilgi verirler zaten.Bende şaşırdım işte acaba yurt dışından falan aşı getirirlerdi eskiden onlardan mı diye yok araştırdım zaten bir kaç kez de konuştuk burada. Endişelenecek bir durum değil yani.Siz yine de elbette sorun,hemşireye en iyi o aydınlatır sizi ❤️ Şimdiden geçmiş olsun umarım ateşi çıkmaz.