Mothercrn eşim 20bin maaş alıyor. Maaş hesaba yatar yatmaz 5bini kenara atıyorum hiç yokmuş gibi. Kızıma oda yaptım onun taksiti var,okul taksiti var, kendime Bes ödemem var. Çoğu şeyimi yazın köyden getirdirdim tabi parasıyla. Her hafta pazara gideriz, genelde her hafta markete ve kahvaltılık malzemesi almaya gideriz( kavurması, sucuğu, salamı,2çeşit zeytin,3 çeşit peynir) çok şükür çokta güzel geçiniyoruz. Allah eve giren paranın bereketini versin inşallah herkese.