123fff Merveozlu aa yorumunu yanlış okumuşum brnde sadece s var m ve l almadım sen ötle diyince başlığı alıp deniyip öyle yazcaktım
Merveio14 123fff yok canm doğru ama ben baktım şimdi benm hızlı akmıyor mama çok sıcak olursa anca öyle harici akışı yavaş. Firmasını bi ara bence yarın, yardımcı olurlar
iremoner 123fff merhaba canım benm kizim 7aylik doğduğundan beri lansinoh kullaniyorum cok memnumun acaba sizin kullandiginiz biberon ucu mu buyuk
pembeayakkabilikiz 123fff doğduğundan beri lansinoh kullanıyorum çok memnunum ben akışı anne memesi gibi aslında başlığını yanlış almış olabilirsiniz. 7 buçuk aylık olacağız hala s başlık kullanıyorum ben
oglumubeklerken 123fff ilk 5 Ay falan biberon kullanmıştım lansinoh hiçte sorun yaşamadım. Lansinoh yavaş akış değil mi acaba sizde ki