Kızlar ya bebeğim 50 günlük. Lansinoh la verdiğim zaman aşırı boğazına kaçıyor tek olduğum zaman ğanik yapıyorum kalbim çarpıyo valla o yğzden phılıps avente geçtim yavaş akış ondada alışıyo gibi oluyo sonra yavaş geldiği için sinirleniyo yüzünü yolmaya çalışıyo. Benim gibi lansinohtan şikayetçi olan aynı sorumunyaşayan var mı ya