Parsannesi10 İnanın dolaptan 270 TL’ye sattım vallahi parasını geri gönderdim çünkü komisyon kargo bedelini ben ödüyorum 130 TL kalıyor o yüzden yoksa vallahi hiç uğraşmam yer kaplıyor diye satmak istedim sonuçta ben de çok pahalı fiyatla aldım yoksa kimseye fazla fiyatla satmaya gibi bir derdim yok