Dolapda da satıyorum buraya da koyayım dedim
@slmnysrnhr dolap da adım elbise de koydum 2 el ihtiyacı olan güzel fiyat vercem
Kılıf hepsi 300 tl yepyeni iphıne 11 aldığım için satıyorum
Bir kere bile giymedim nikahı için almıştım başka bir tercih yaptım