Alpella ya anlamıyorum bu hemşirenin derdi ne? 10 günde 400 gram alan bebeğe süper demek varken neden 100 gram daha alsaydı deyip annenin moralini bozuyor. Bebeğin çok çok güzel kilo almış aynen devam hiç bozma. Emzik biberon verme. Mama verme. Bu şekilde devam et her şey yolunda gidiyor. Ve unutma düzenli sağım yapılmayan memeden süt çıkmaz. Bebeğin emişi çok daha güçlüdür makineden çok daha fazla süt çeker. Sağım ile elde ettiğin cc hiçbir şey ifade etmez. O sürekli sağım yapan ve bebeğini sadece sağdığı sütle besleyen hiç emzirmeyen anneler için bir kriterdir. Yani düzenli sağım yapmıyorsan bi bakayım sağayım da memede ne kadar süt var diyemezsin. Yanlış sonuç alırsın yani. O memede 50 cc süt yok en az 100 cc süt var ama makine 50 cc çekebilmiş. Ayrıca memede süt bitmez. Bebek emdiği sürece hiçbir sıkıntı yok tam gaz emzirmeye devam 😊